لاک دیسکو با لاک آیس چه فرقی دارد؟

هنگامی که کاشت، کاور، لمینیت و مارد دیگر روی ناخن انجام می شود، بر روی ناخن لاک ژل می زنند. این لاک ژل ها تنوع بالایی دارند. دو نمونه از این لاک ژل ها دیسکو و آیس هستند. در این مطلب به فرق لاک دیسکو و آیس می پردازیم. لاک ها جلوه زیبایی به دست ها می دهند و در بین بانوان طرفداران زیادی پیدا کردند. در ادامه شما را با یکی از سالن های زیبایی برای انجام خدمات ناخن آشنا می کنیم.

لاک دیسکو چیست؟

لاک دیسکو دارای اکلیل های درشت می باشد این لاک ها جلوه درخشانی را به ناخن ها می دهند. همانند لاک های معمولی با دستگاه یووی یا ال ای دی خشک می شوند. لاک دیسکو طرفداران مخصوص به خود را دارد. طراحی های مختلفی با لاک دیسکو انجام می شود. این طراحی ها مانند فرنچ، سه بعدی، آمبره و دیگر طرح ها هستند. لاک های دیسکو در رنگ های مختلف موجود می باشند. این لاک ها برعکس لاک ژل معمولی اکلیلی هستند.

انواع لاک دیسکو

لاک آیس چیست؟

آیس ژل ها نوع دیگر لاک ژل هستند که در بین بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به این لاک ژل ها کهکشانی یا مغناطیسی هم می گویند. در این لاک ها ذرات ریز فلز آهن نرم شده وجود دارد. این ذرات در لاک سبب ایجاد طرح های مختلف رو ناخن می شود. ناخن کاران با استفاده از یک آهنربا می توانند مدل های مختلف روی ناخن شما اجرا کنند. از ویژگی های لاک آیس یا کهکشانی یا مغناطیسی می توان به درخشان بودن، شکل گرفتن راحت و… آن اشاره کرد.

لاک آیس نمونه دیزاین با

فرق لاک دیسکو با آیس:

لاک دیسکو و لاک آیس هر دو درخشش خاصی به دستان شما می بخشند. اما یک فرق لاک دیسکو با آیس وجود ذرات فلز در لاک آیس می باشد، که لاک دیسکو به جای آن دارای اکلیل می باشد. دیگر فرق لاک دیسکو آیس استفاده از آهنربا برای طراحی در لاک آیس می باشد. برای استفاده از لاک آیس ناخنکاران توسط یک آهنربا طرح انتخابی شما را بر روی ناخن طراحی می کنند. اما در لاک دیسکو همچین اتفاقی نمی افتد.

نتیجه گیری

در این مطلب، فرق لاک دیسکو و آیس را بررسی کردیم. این دو نوع لاکژل از پرطرفدارترین لاک ها هستند. بیوتی لند یکی از سالن های زیبایی می باشد که خدمات ناخن را در کنار دیگر خدمات دارا می باشد. برای اطلاع از قیمت کاشت ناخن در کرج می توانید به سایت مجموعه مراجعه کنید. همچنین برا گرفتن وقت کاشت ناخن و وقت ترمیم ناخن در کرج می توانید به سایت مجموعه و یا با شماره تلفن 02635707301 تماس حاصل فرمایید.

نمونه کاشت ناخن با لاک دیسکو نمونه کاشت ناخن با آیس لاک ژل دیسکو زرشکی لاک ژل دیسکو رنگ ملایم خاص disco nail polish jel فرق لاک دیسکو با آیس