پاکسازی و فیشال پوست در کرج

فیشال یک روش پرطرفدار و برای مراقبت از پوست می باشد. فیشال انواع پوست دارای تفاوت می باشد، که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. پاکسازی یک روش مراقبتی و برای انواع پوست دارای تفاوت می باشد. فیشال و پاکسازی هر دو دارای مزایای بسیاری می باشند. برای انجام فیشال و پاکسازی پوست در کرج زیر نظر پزشک باید به یک مجموعه مطمئن مراجعه کنید. در آخر شما را با یکی از بهترین مجموعه ها برای فیشال و پاکسازی پوست در کرج آشنا می کنیم.

فیشال چیست؟

فیشال یک روش درمانی پر طرفدار که جهت مراقبت از پوست استفاده می شود. در فیشال با استفاده از یک ماسک مفید و مقوی سلول های مرده را خارج می کنند. این روش اغلب در مدت زمان یک ساعت انجام می شود. توسط فیشال مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه یا موارد دیگر می تواند از بین برود. فیشال پوست دارای چهار مرحله می باشد، که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. انجام فیشال و پاکسازی پوست در کرج با قیمت های متفاوت انجام می شود. فیشال در کرج با استفاده از دستگاه های میکروکارنت معروف به باشگاه عضله سازی، RF، LED و هیدروفیشال انجام می شود. در فیشال و پاکسازی پوست در کرج کارهای درمان لک، جوانسازی، کربوکسی تراپی و پلاژن انجام می دهند.

مراحل فیشال عبارتند از:

1. مرحله اول:

مرحله اول فیشال تخلیه لنف می باشد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید لنف چیست؟

لنف شامل سلول های خونی سفید مخصوصی که به آن لنفوسیت می گویند، می شود. این لنفوسیت ها ماده پادتن که وظیفه آن جنگ با میکروب ها و سم ها در بدن می باشد را تولید می کنند.

در این مرحله کلیه سم هایی که در قسمت لنفوم تجمع کرده اند تخلیه می شود. این مرحله مزایایی نیز دارد. از بین رفتن تیرگی و پف دور چشم، آکنه های که بی علت به وجود آمدند از بین می روند، پوست روشن می شود و دفع سموم از مزایای مرحله اول می باشند.

2. مرحله دوم:

مرحله دوم مرحله ریکاوری غضلات دینامیک می باشد. عضلات دینامیک عضلاتی هستند که طبق میمیک صورت مثل خندیدن، گریه کردن و… که صورت به خود می گیرد، تحلیل می روند. نتیجه این تحلیل رفتن ضعف و خطوطی مانند عضلات پنجه کلاغی دور چشم، خط اخم و خط خنده می باشد. این مرحله دارای مزایایی مانند تقویت عضلات، پر شدن و رفع چین و چروک به وجود آمده می باشد.

3. مرحله سوم:

مرحله سوم عملکرد بوتاکس و ساخت عضله را شامل می شود. شاید این پرسش برای شما به وجود بیاید که منظور از عملکرد بوتاکس و ساخت عضله چیست؟

مفهوم از عملکرد بوتاکس و عضله سازی، بازسازی عضلات تحلیل رفته، توان مجدد یافتن عضلات ضغیف و حفظ میزان تنالیته عضلانی عضلات قوی می باشد. این مرحله مزایایی دارد. این مزایا شامل لیفتینگ و جوانسازی عضلات صورت می شود که در نهایت لیفتینگ پوست را به همراه دارد. زاویه سازی و رفع چین و چروک از دیگر مزایای مرحله سوم هستند.

4. مرحله چهارم:

مرحله چهارم تخلیه لنف نهایی به همراه ماساژ می باشد. در طول کار همه سم هایی که به وجود می آید، توسط جریان الکتریکی و ماساژ شکسته می شود و وارد جریان خون می شود. این مرحله مزایای فراوانی دارد. این مزایا شامل درمان سینوزیت و باز شدن سینوس ها و درمان آکنه های بی دلیل می باشد. دیگر مزایای این مرحله احساس شادابی و سبکی در قسمت صورت و گردن، ریلکسیشن، روشن شدن پوست، رفع پف و تیرگی دور چشم می باشد.

فیشال صورت دارای مزایای بسیاری می باشد. که باعث پرطرفدار بودن این روش شده است. هزینه فیشال صورت با در نظر گرفتن فاکتورهایی متفاوت است. فیشال و پاکسازی پوست در کرج در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی انجام می شود.

برخی از مزایای فیشال صورت عبارتند از:

  • پوست آلودگی های روزانه را ممکن است به خود جذب کند، در نتیجه، فیشال صورت پوست را از آلودگی های روزانه پاکسازی می کند.
  • توسط فیشال صورت منافذ باز پوست از بین می روند.
  • با استفاده از فیشال صورت پوست را سم زدایی می کنند.
  • فیشال از چین و چروک پوست را کاهش می دهد و از به وجود آمدن آن ها جلوگیری می کند.
  • این روش باعث سفت و لیفت شدن پوست می شود.
  • توسط این روش می توان آسیب های وارد شده به پوست را بهبود داد.
  • برای از بین بردن جای جوش و آکنه فیشال صورت موثر می باشد.
  • این روش باعث کلاژن سازی و بازسازی سلول های پوست می شود.
  • استفاده از روش فیشال سیاهی، گودی و پف زیر چشم را کاهش می دهد.

فیشال برای انواع پوست

فیشال انواع پوست خشک، چرب و مختلط متفاوت است. فیشال و پاکسازی پوست در کرج با استفاده از دستگاه و زیر نظر پزشک انجام می شود. در ادامه چگونگی فیشال انواع پوست صورت را بررسی می کنیم.

فیشال پوست خشک در کرج:

پوست خشک در اثر کمبود رطوبت در لایه های عمیق پوست به وجود می آید. یک راه حل خوب و مناسب برای اینکه شرایط پوست خشک بهبود پیدا کند فیشال می باشد. به علت برخورداری از توانایی نفوذ عمیق در لایه های پوست، فیشال پوست خشک می تواند باعث افزایش رطوبت و به وجود آمدن شادابی در پوست می شود.

فیشال پوست چرب در کرج:

از ویژگی های پوست چرب می توان به درخشندگی، گسترش منافذ باز پوست می باشد. این نوع پوست دارای مشکلاتی چون نداشتن تعادل در تولید چربی و ایجاد جوش و آکنه می باشد. فیشال پوست چرب دارای فوایدی می باشند. از فوایدی مانند لایه برداری از پوست مرده، تمیز کردن عمیق پوست، کاهش درخشندگی و تسکین التهابات برخوردار می باشد.

فیشال پوست مختلط در کرج:

یکی از دیگر فیشال انواع پوست، فیشال پوست مختلط می باشد. در فیشال پوست مختلط برای جلوگیری از مشکلاتی اعم از جوش و آکنه استفاده از محصول های ملایم ضرورت دارد.

پاکسازی چیست؟

پاکسازی پوست به جهت از بین بردن مواد اضافی، آلودگی ها، چربی ها و… استفاده می شود. پاکسازی پوست مانند فیشال از فوایدی برخوردار می باشد. فوایدی پاکسازی مانند جوان سازی پوست، خونرسانی کافی به پوست و بهبود منافذ پوست می باشد. تابش نور خورشید به طور مستقیم به پوست باعث زدن صدمه به پوست می شود. این صدمات با استفاده از پاکسازی برطرف می شود که یکی دیگر از فواید پاکسازی می باشد. از دیگر فواید پاکسازی می توان به بوجود آوردن طراوت و شادابی بیشتر در پوست اشاره کرد. پاکسازی پوست فوایدی دارد، که در ادامه به آن می پردازیم.

برخی از فواید پاکسازی عبارتند از:

  • باعث جوانسازی پوست می شود.
  • منافذ باز پوست را بهبود می دهد.
  • از به وجود آمدن لکه های پوستی جلوگیری می کند.
  • در از بین رفتن جوش های سرسیاه و سرسفید کاربرد دارد.
  • باعث افزایش گردش خون و سلامت پوست می شود.

تفاوت های فیشال و پاکسازی صورت

فیشال و پاکسازی تفاوت های کلی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال در میزان انجام کار بر روی پوست این دو تفاوت هایی دارند. انجام فیشال نسبت به پاکسازی مدت زمان بیشتری را نیاز دارد. فیشال و پاکسازی از نظر پروسه انجام نیز تفاوت دارند. این دو از نظر اثربخشی با یکدیگر تفاوت دارند. این دو روش تفاوت هایی دارند که به تعدادی از آن ها اشاره کردیم.

جمع بندی

در این مطلب، فیشال و پاکسازی پوست در کرج و فواید آن را بررسی کردیم. همچنین، به بررسی تفاوت فیشال و پاکسازی پوست پرداختیم. تراپی پوست انواع مختلف دارد. برای انجام فیشال در کرج بهتر است به سالن یا کلینیک زیبایی معتبر و مطمئن مراجعه کنید تا از نتیجه رضایت کامل را داشته باشید. یکی از بهترین سالن های زیبایی در زمینه فیشال و پاکسازی پوست در کرج که فیشال را زیر نظر پزشک انجام می دهند، بیوتیلند می باشد. فیشال تخصصی پوست توسط دستگاه های RF، LED و هیدروفیشال در مجموعه بیوتیلند انجام می شود. برای اطلاع از قیمت فیشال و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سالن زیبایی بیوتیلند مراجعه کنید.