جایگاه محتوای

رنگ و لایت مو در کرج

رنگ مو و لایت جزو خدمات زیبایی مو مورد علاقه خانم ها در سالن های زیبایی می باشد. لایت مو انواع مختلفی دارد که در سالن های زیبایی انجام می شود. بهتر است رنگ و لایت مو را در سالن های زیبایی حرفه ای مطمئن انجام دهید، از نتیجه نهایی راضی باشید. برای رنگ و لایت مو در کرج شما را با یکی از معتبرترین سالن های زیبایی آشنا خواهیم کرد. این سالن، بهترین سالن رنگ و لایت کرج است، که انجام خدمات رنگ مو حرفه ای در کرج را برعهده دارد.

خدمات قیمت
لایت مو 2.500.000
رنگ ریشه 400.000
رنگ مو 700.000
رنگساژ 600.000

 

رنگ مو و ویژگی های آن

یکی از زیبایی های هر فرد موی آن فرد به حساب می آید. خانم ها به زیبایی موهایشان بسیار اهمیت می دهند. بانوان همیشه در تلاش هستند به سلامت مو و رنگ موهایشان رسیدگی کنند و این موضوع برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. وقتی رنگ مو را به موها میزنید باعث تغییر رنگ موها می شود که این رنگ با استحمام یا شستن مو از بین نمی رود. بعضی رنگ موها وابسته به پایه موهای شما بدون دکلره روی مو رنگ می دهند. اما برای استفاده از برخی رنگ موها باید از دکلره استفاده شود. رنگ مو را معمولاً بر اساس رنگ پوست انتخاب می کنند اما اجباری نیست حتما طبق رنگ پوست خود رنگ مو را انتخاب کنید. شما با توجه به سلایق و علایق خود می توانید رنگ موی خود را انتخاب کنید. خانم ها می توانند در سالن های زیبایی معتبر رنگ و لایت مو در کرج را انجام دهند.

رنگ مو را به تنهایی نمی توان استفاده کرد و آن را باید با ماده ای به نام اکسیدان ترکیب کرد. اکسیدان باعث رقیق و فعال شدن رنگ مو می شود. هنگامی که اکسیدان را با رنگ مو به خوبی ترکیب کردید، آماده زدن روی مو می باشد. اکسیدان ها در درصد های سه، شش، نه و دوازده که هر کدام استفاده های متفاوتی دارند، تهیه می شوند.

لایت مو و انواع آن

لایت مو به منظور رنگ کردن کل مو نمی باشد و فقط قسمت هایی را با توجه به روش انجام آن متد رنگ می کنند. رنگ و لایت مو در کرج زیر نظر افراد حرفه ای در یکی از بهترین سالن های زیبایی کرج انجام می شود. انواع رنگ و لایت مو در کرج شامل انواع متد لایت مو مانند هایلایت، لولایت، سان لایت، مون لایت، ویولایت، مووی لایت، هاف لایت، دارک لایت و… می باشند. در ادامه برخی از انواع متد های لایت را بررسی می کنیم.

هایلایت:

هایلایت مو به این صورت است که زمینه مو تیره می باشد و روی آن توسط روش هایلایت هاله ای روشن ایجاد می کنند. یکی از روش های هایلایت توسط کلاه انجام می شود. در این روش از کلاه های مخصوص دارای سوراخ استفاده می شود. در هایلایت اختلاف رنگ زمینه و قسمت های جدا شده دو تا سه درجه می باشد. در هایلایت با کلاه موها را توسط قلاب از سوراخ هایی که روی کلاه وجود دارد، بیرون می کشند. روش دوم هایلایت با استفاده از فویل انجام می شود. به این صورت که تیکه هایی از مو را توسط فویل جدا می کنند.

هایلایت موهای تیره روشن در گلشهرهایلایت قهوه ای دخترانه در کرجرنگ کار در کرج

در هر دو روش آرایشگران طبق سلیقه مشتری با توجه به دانسته های خود تار ها یا تیکه هایی از مو را جدا می کنند. هایلایت مو را بدون فویل که به آن بالیاژ می گویند را نیز انجام می دهند. در بالیاژ تکه از مو را که قصد هایلایت آن را داریم دستی رنگ می کنیم.

لولایت:

لولایت یکی دیگر از متد های لایت هست. این متد در مقابل متد قبل یعنی هایلایت عمل می کند. این به چه معنا است؟ یعنی اگر موهای شما روشن است می توانید تیکه هایی از مو را دو تا سه درجه تیره تر کنید. در واقع در متد لولایت برعکس متد هایلایت زمینه تیره می باشد. در متد لولایت مانند هایلایت می توان توسط کلاه، فویل یا بدون فویل(بالیاژ) لولایت را انجام داد. متد لولایت باعث پر چجم تر نشان دادن مو می شود.

لولایت مو در کرج

سان لایت(سامبره):

روش دیگر، روش سان لایت می باشد. سان در زبان انگلیسی به معنای خورشید می باشد. در این روش بالای سر را به شکل یک کره به رنگ روشن در می آورند. این متد را به دو شکل می توان روی مو انجام داد. می توان تیکه هایی از مو را در تاج سر بسیار روشن کرد یا در بالای سر مثل بیضی مرتب لایت را انجام داد.

قیمت سامبره در کرج

نمونه سانبره در کرج

مون لایت(آمبره):

این متد یکی دیگر از متد های لایت می باشد که برعکس متد قبلی یعنی سان لایت است. در متد مون لایت قسمت فوقانی تیره می شود و به زیر موها رنگ روشن تر می زنند. به این رنگ مو پیکابو هم گفته می شود. این رنگ مو اخیراً زیاد دیده می شود و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

قیمت آمبره در کرج

ویولایت:

روش دیگر ویولایت است که به آن لایت پوش هم گفته می شود. در این متد می توان به دو روش این کار را انجام داد. یک روش آن این هست که مو ها را پوش داده روش دوم استفاده از وسایلی هست که موها را ویو می کنند. در مرحله بعد قسمت پایین مو را دکلره می کنند. در مرحله بعد کل مو را رنگساژ می کنند.

مووی لایت:

متد مووی لایت متد دیگری از لایت هست. ر این متد می توان چند رنگ موی ترکیبی را روی مو زد. در این متد یک سوم از موها را از بالا جدا کرده و آن را دکلره کنید. در این مرحله مو ها را به سه تا هفت تیکه تقسیم کنید و رنگ هایی که دارید را روی موی دکلره شده بزنید.

هاف لایت:

هاف لایت روش دیگر لایت مو می باشد. در این متد مو ها را به صورت عمودی از وسط سر تا گردن به دو قسمت مساوی تقسیم می کنند و هر یک از قسمت مو را یک رنگ می زنند. در این متد می توانید به این روش موهایتان را رنگ کنید یا روش دیگر رنگ کردن تیکه جلویی مو یا پایین مو است.

دارک لایت:

ین متد از لایت، روی مو سایه روشن می اندازد. رنگ هایی که برای مو انتخاب می کنید باید از یک خانواده باشند و به صورت از تیره تا روشن روی مو رنگ زده شوند.

آمبره مو چیست؟

آمبره یکی از روش های پرطرفدار در چند سال اخیر است. در این روش ریشه های مو تیره می باشد و هر چه به ساقه مو نزدیک می شود رنگ مو روشن تر می شود. اگر در این روش مو رشد کند یا ریشه آن در بیاید آمبره مو از بین نمی رود.

جمع بندی

در این مطلب، رنگ و لایت مو در کرج و همچنین انواع لایت را بررسی کردیم. یکی از بهترین سالن های زیبایی در کرج بیوتیلند می باشد. این سالن بهترین قیمت آمبره مو و بهترین قیمت لایت مو را دارد و بهترین خدمات را انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سالن زیبایی بیوتیلند مراجعه کنید.