کاشت و ترمیم ناخن در کرج

کاشت و ترمیم ناخن از خدمات زیبایی مورد علاقه بانوان می باشد که آرایشگاه ها آن را ارائه می دهند. این خدمات از محبوب ترین خدمات آرایشگاه ها محسوب می شود. کاشت ناخن همانطور که از اسمش پیداست باعث زیبایی بخشیدن به ناخن و دست یا پا می شود. کاشت و ترمیم ناخن در کرج توسط یکی از بهترین سالن های زیبایی در کرج انجام می شود. برای اطلاع از چگونگی دریافت وقت کاشت ناخن و قیمت کاشت ناخن در کرج تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خدمات قیمت
کاشت ناخن همراه لاک ژل 450.000
ترمیم ناخن همراه لاک ژل 250.000
ترمیم ناخن پا 220.000
ناخن عروس 100.000
ریموو ناخن 50.000
پدیکور 350.000

 

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به منظور مواد گذاری به روش های مختلف بر روی ناخن می باشد. این روش طی مراحلی انجام می شود. همچنین طی روش های متفاوتی انجام می شود. حتی برای افرادی که ناخن های ضعیفی دارند مناسب می باشد. در ابتدا ناخن توسط سوهان برقی، سوهان زده می شود و همچنین از ابزار های دیگر استفاده می شود. سپس عملیات کاشت را آرایشگر شروع می کند. کاشت ناخن مزایایی دارد، که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

سالن کاشت ناخن حرفه ای در عظیمیه کرج

برخی از مزایای کاشت ناخن عبارتند از:

  • یکی از مزیت های کاشت، زیبایی آن می باشد که به دست ها یا پا ها می بخشد.
  • از دیگر مزایای کاشت ناخن که می توان به آن اشاره کرد مستحکم بودن ناخن های کاشته شده می باشد.
  • نحوه مراقبت از ناخن های کاشته شده راحت و ساده می باشد. مراقبت از این ناخن ها به دستور العمل خاصی نیاز ندارد.
  • ناخن های کاشت شده قابلیت ترمیم را دارا می باشند. که این از مزایای خوب کاشت ناخن می باشد. در آرایشگاه ها تحت عنوان ترمیم ناخن انجام می شود.

کاشت با ژل در کرج

کاشت پودر ناخن چیست؟

از قدیمی و نخستین کاشت ها می توان به کاشت پودر اشاره کرد. پودری که در این کاشت استفاده می شود، اکریلیک است، که یک پودر پلیمری می‌باشد. اکریلیک پودر مخصوص کاشت nail در رنگ های هلویی سفید و رنگ های مناسب کاشت، تولید و در بازار عرضه می شوند.

برای استفاده از پودر مخصوص، باید آن را به صورت خمیری شکل درآورد. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه پودر کاشت ناخن را خمیری شکل می کنند؟ برای این کار از مونومر که به آن محلول لیکوئید هم گفته می شود، استفاده می کنند. مونومر یا محلول لیکوئید مایعی هست آبی- بنفش رنگ که آن را با پودر مخلوط می کنند، تا پودر شکلی به صورت خمیری داشته باشد. برای این کار ابتدا قلموی مخصوص کاشت ناخن را به مایع آغشته می کنند، سپس از پودر به مقدار لازم برداشته و بر روی ناخن قرار می دهند.

نمونه دیزاین کاشت بادومی

کاشت ناخن پودری به وسایل و ابزار هایی نیاز دارد. برخی از این وسایل و ابزار ها شامل پودر اکریلیک، محلول لیکوئید، قلمو، سوهان دستی، سوهان برقی، ضد قارچ، تیپ ناخن و ابزار های دیگر می باشد.

مراحل کاشت ناخن با پودر

  1. برای این روش ابتدا از ضد قارچ استفاده می کنند.
  2. در مرحله دوم با توجه به سلیقه مشتری برای بلند کردن قد ناخن، ناخنکار اقدام می کند.
  3. مرحله سوم نوبت استفاده از پرایمر می باشد. در مرحله چهارم مواد را بر روی ناخن قرار می دهند. که این کار توسط ناخن کار با مهارت های لازم انجام می شود.
  4. پس از موادگذاری، ناخنکار عمل سوهان کشی را انجام می دهد.
  5. پس از سوهان کشی ناخن آماده لاک زدن می باشد.
  6. بعد از زدن لاک دست ها را به جهت خشک شدن در دستگاه یووی قرار می دهند.
  7. در انتها تاپ کت را به ناخن می زنند.

روش پودری مزایایی دارد. که در این مطلب به برخی از مزایای آن اشاره می کنیم.

برخی از مزایای کاشت ناخن شامل موارد زیر می شود:

  • کاشت پودری دوام و ماندگاری خوبی دارد. این نوع کاشت معمولاً تا یک ماه ماندگار می باشد. که یکی از مزیت های آن می باشد.
  • از مزیت های کاشت پودری می توان به استحکام آن اشاره کرد.

کاشت ژل ناخن چیست؟

در کاشت ژل از مواد ژله ای مانند استفاده می کنند. برعکس کاشت پودر که در هوای آزاد خشک می شود، کاشت پلی ژل ناخن برای خشک شدن به دستگاه یووی نیاز دارد. در کاشت ژل مواد را لازم نیست با مایعی ترکیب کرد و مواد آماده می باشد و می توان مواد را بر روی ناخن طبیعی یا تیپ گذاشت. برای استفاده از این روش کاشت دو تا سه بار ژل را روی ناخن قرار داده و بعد از اتمام هر دفعه، ناخن ها را در دستگاه یووی قرار می دهند. کاشت ناخن به روش ژل توسط ابزار و وسایلی انجام می شود.

برخی از این ابزار ها شامل ژل، تاپ شاین، کلینزر، دستگاه یووی، قلم کار با ژل و ابزارهای دیگر می باشد.

کاشت ژل طی هفت مرحله انجام می شود.

  • ابتدا روی ناخن ها مانیکور خشک و زیرسازی انجام می شود.
  • در مرحله دوم، ناخنکار بیس کات را می زند و فرمر رو نصب می کند.
  • سپس ناخن را صدف سازی می کنند.
  • در مرحله چهارم، ناخن کار با مهارت لازم موادگذاری روی ناخن، مواد که همان ژل مخصوص کاشت می باشد را روی ناخن قرار می دهد.
  • مرحله بعدی، مرحله اول سوهان کشی انجام می شود.
  • سپس در مرحله پنجم دورگیری
  • و در مرحله آخر، مرحله دوم سوهان کشی یا سوهان کشی انتهایی انجام می شود.

کاشت ناخن با ژل مزیت هایی دارد. که یکی از مزیت های آن بالا بودن دوام کاشت ژل می باشد. کاشت و ترمیم ناخن در کرج انجام می شود.

ترمیم ناخن در کرج

ترمیم ناخن چیست؟

وقتی شما کاشت ناخن انجام می دهید، پس از مدتی ناخن شما رشد می کند. وقتی از کاشت مدت زمان معمولا 21 روز تا یک ماه می گذرد، باید آن را ترمیم کنید. این عدد تقریبی است و برای هر کس متفاوت است. برخی از افراد میتوانند از ناخن های خود بیشتر از 3 روز هم مراقبت کنند. درواقع مدت زمان نیاز برای ترمیم کاملا برای هر کس متفاوت است. اما پیشنهاد میشود قبل از اینکه آنقدر بلند شود، تا به مرحله شکستن برسد برای ترمیم آنها اقدام کنید. چراکه ممکن است ناخن ظبیعی خودتان هم بشکند.

در ترمیم ناخن بعد از کم کردن مواد روی ناخن شما توسط سوهان برقی، به سراغ مراحل بعدی می روند. اگر ناخن شما هوا گرفته باشد، ناخن کار توسط الماسه هوای ناخن را می گیرد. برای ترمیم ناخن در مرحله بعدی بر اساس سلیقه مشتری به ناخن آن شکل می دهند. سپس در مرحله دوم ضد قارچ می زنند.

کاشت ناخن کروم و یونیکورن حرفه ای

در مرحله سوم روی انگشتان دست پرایمر می زنند. در مرحله چهارم با استفاده از قلم ترمیم کننده کوتیکول ناخن، کار ترمیم را انجام می دهند. بعد از ترمیم ناخن به وسیله قلم ترمیم کننده کوتیکول ناخن ها را سوهان می کشند. در مرحله آخر لاک ژل را با توجه به سلیقه مشتری در انتخاب رنگ می زنند.

کاشت فیبر ناخن چیست؟

یک نوع دیگر از کاشت های ناخن، کاشت ناخن توسط فیبر می باشد. در این کاشت توسط فیبر که رشته های گیاهی هستند و بیلدرژل کاشت را انجام می دهند. در این روش از کاشت از وسایلی مانند فیبر ناخن، بیلدرژل، پرایمر و ضد قارچ، پوشر، دستگاه یووی، سوهان برقی، سوهان دستی، بیس کت ژل، قلم ژل و پینچر استفاده می کنند. برای انجام کاشت ناخن با فیبر در مرحله اول ضد قارچ و پرایمر غیر اسیدی یک لایه روی ناخن می زنند. در مرحله دوم از یک لایه نازک بیس کت ژل روی ناخن استفاده می کنند و بعد از زدن بیس کت ژل آن را خشک می کنند.

در مرحله سوم ناخنکار نصف ناخن را بیلدرژل کلیر می زند به علت اینکه فیبر به ناخن بچسبد. در مرحله چهارم فیبر ها یا رشته های گیاهی را روی سطح صاف به شکلی که دسته ای باشند بگذارید و آن ها را صاف و یکدست کنید، که این کار را توسط پوشر انجام می دهند. در مرحله پنجم فیبر را روی ناخن چسبانده و قد آن را طبق اندازه مناسب ببرید. در مرحله ششم به جهت چسبیدن رشته های گیاهی بیلدرژل زده و ناخن ها را به جهت خشک شدن در یووی قرار دهید. در مرحله هفتم تمام سطوح ناخن را بیلدرژل زده و در یووی بزارید و دوباره این کار را تکرار کنید. در مرحله هشتم ناخن ها را به وسیله پینچر فرم دهید.

سالن زیبایی در کرج

در مرحله نهم نوچ بودن ژل را از بین برده و با سوهان طبق سلیقه مشتری ناخن را فرم دهید. در مرحله دهم و آخر لاک ژل را که طبق سلیقه مشتری انتخاب شده است را روی ناخن بزنید و در یووی قرار دهید. انواع کاشت و ترمیم ناخن در کرج توسط سالن زیبایی که در انتها به شما معرفی می کنیم، انجام می شود.

نتیجه گیری

در این مطلب، کاشت و ترمیم ناخن در کرج را بررسی کردیم. همچنین، به بررسی برخی از انواع کاشت ناخن پرداختیم. یکی از بهترین سالن های زیبایی در کرج بیوتیلند می باشد. این سالن خدمات زیادی را اعم از کاشت و ترمیم ناخن در کرج، اکستنشن مژه، کوتاهی مو، رنگ مو و خدمات دیگر را ارائه می دهد. در سالن زیبایی بیوتیلند انواع کاشت و ترمیم ناخن در کرج انجام می شود. برای دریافت وقت کاشت ناخن در کرج، وقت ترمیم ناخن و اطلاع از قیمت کاشت ناخن در کرج به سایت مراجعه یا با شماره تلفن 026-35707301 تماس برقرار کنید.