کوتاهی تخصصی مو در کرج

کوتاهی مو انواع مختلفی دارد. که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم. با کوتاه کردن مو در مدل های مختلف می توانید در مدل مو وچهره خود تغییراتی را ایجاد کنید. مو یکی از مواردی هست که بانوان به آن اهمیت بسیاری می دهند. چه زیبایی و چه سلامت مو برای خانم ها مهم می باشد. کوتاهی تخصصی مو در کرج در سالن زیبایی توسط آرایشگران حرفه ای انجام می شود. در آخر با یکی از بهترین سالن های زیبایی برا کوتاهی تخصصی مو در کرج آشنا می شوید.

خدمات قیمت
کوتاهی تخصصی 300.000
موخوره گیری 300.000

 

انواع کوتاهی مو زنانه

مدل های زیادی برای کوتاه کردن مو برای خانم ها وجود دارد. شما با توجه به علاقه خود می توانید مدل مویی را که برای کوتاهی در نظر دارید با آرایشگر در میان بگذارید، تا برایتان آن را انجام دهد. مدل های مختلفی برای کوتاهی وجود دارد. موهای بلند زیبایی خاص خود را دارند اما رسیدگی به آن ها و شستن آن ها کار سختی می باشد. برای رسیدگی به موی بلند هزینه بیشتری باید پرداخت کنیم. در کوتاهی مو باید به چند نکته توجه کنید. برای اینکه مو را به خوبی و بدون ایراد کوتاه کنید، باید زاویه انگشت ها، قد موها و موارد دیگر را به درستی انجام داد. کوتاهی مو فایده های زیادی دارند. یکی از فایده های کوتاهی مو درما موخره می شود. کوتاهی مو باعث می شود، ریشه مو تقویت می شود که این یک فواید دیگر آن است. با کوتاه کردن مو می توانید خشکی مو را کم کنید. اگر موهای شما موخره داشته باشد با کوتاه کردن مو می توانید آن را برطرف کنید.

  • مدل کوتاهی مو قارچی:

این مدل از یکی از مدل های معروف است. مدل قارچی یا گرد برای اشخاصی با صورت و گردن کشیده انتخاب مناسب می باشد. این مدل در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

  • مدل کوتاهی مو آناناسی:

آناناسی یک مدل کوتاهی برای موها می باشد که یک کوتاهی فشن مو به حساب می آید. در این مدل قسمت جلو مو به صورت خرد کوتاه می شود.

  • مدل کوتاهی مو پیجنت:

در این مدل کوتاهی مو، موها نه خیلی زیاد نه خیلی کم کوتاه می شوند. این مدل کوتاهی مانند یک دایره صورت را می پوشاند.

  • مدل کوتاهی مو باب:

این مدل در سال های اخیر افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. این مدل مو فقط مختص به افرادی که موهای بلند یا کوتاه دارند، نمی باشد. افراد با میزان های مختلف بلندی مو می توانند از مدل لاب استفاده کنند.

  • مدل کوتاهی مو آلمانی:

این مدل مو نیز از مدل های معروف و پرطرفدار می باشد. نام دیگر مدل آلمانی کروکات می باشد. کوتاهی این روش به این صورت است که با استفاده از ماشین دور تا دور مو را کوتاه کرده اما قسمت جلو آن را بلندتر می گذارند.

  • مدل کوتاهی مو مصری:

مدل مو مصری یکی دیگرا از انواع مدل کوتاهی مو می باشد. در این مدل جلو و پشت به یک اندازه کوتاه می شوند. در این مدل تیکه جلو مو را به صورت چتری کوتاه می کنند.

  • مدل کوتاهی مو پیکسی:

در مدل پیکسی قسمت جلوی مو بلند تر می باشد. این مدل انواع متفاوتی دارد. انواع متفاوت مدل پیکسی مانند پیکسی کوتاه، بلند، نامتقارن، با چتری، تراشیده می باشد.

  • مدل کوتاهی مو آبشاری:

آبشاری نوع دیگر از کوتاهی مو می باشد افرادی که موهای خود را تا شانه می خواهند کوتاه کنند این مدل بسیار مناسب و زیبا می باشد.

  • مدل کوتاهی مو فارا:

این مدل همانطور که کوتاه هست موج دار نیز هست. مدل کوتاهی مو فارا به انواع مدل صورت مانند گرد، کشیده و… می آید.

  • مدل کوتاهی مو فاکس:

کسانی که صورتی لاغر دارند می توانند از مدل فاکس برای کوتاهی موهایشان استفاده کنند. البته مدل کوتاهی مو های شما به علاقه و سلیقه شما بستگی دارد. این مدل به صورت خرد کوتاه می شود.

  • مدل کوتاهی مو لیر:

اگر قصد دارید مدل موهای خود را تغییر دهید و نمی خواهید خیلی کوتاه کنید، مدل لیر مناسب می باشد. برای این مدل مو ها را لایه لایه کوتاه می کنند و مو ها خرد می شود.

  • دل کوتاهی مو لابوب:

مدل کوتاهی مو لابوب یک مدل از مدل بابی هست. اما در این مدل مو تا سرشانه کوتاه تر می شود.

  • مدل کوتاهی مو فرانچ بابی:

اگر در مدل موهای خود می خواهید تموم ایجاد کنید، آیند مدل کوتاهی مناسب می باشد. این مدل هم مثل مدل قبلی نمونه ای از مدل کوتاهی بابی می باشد. در این مدل پشت مو یا پشت گردن کوتاه تر از بقیه قسمت های مو می باشد.

  • مدل کوتاهی مو پیکوباب:

مدل کوتاهی مو پیکوباب از ترکیب دو مدل پیکوک و باب به وجود آمدند. موها در قسمت بالا به صورت لایه ای کوتاه می شوند و همچنین موهایی که در قسمت پشت گردن قرار دارند کوتاه تر می شوند.

  • چتری:

چتری یکی از انواع مدل مو زنان می باشد. کوتاه کردن قسمت جلویی مو را چتری می گویند. این مدل مو طرفدارن زیادی دارد. چتری انواع مختلفی دارد. انواع چتری شامل چتری بلانت، پرده ای، میکرو، لایه ای، پری و انواع چتری دیگر می باشد.

برای انجام انواع کوتاهی تخصصی مو در کرج شامل مدل های لیر، قارچ، باب، آبشاری و دیگر مدل ها می توانید به یکی از بهترین سالن ها در کرج مراجعه کنید. کوتاهی مو خود به تنهایی یک مدل مو زنانه گاهی به حساب می آید و نیازی به شینیون، بافت مو یا تغییرات دیگر در مو نیست.

جمع بندی

در این مطلب، کوتاهی تخصصی مو در کرج را بررسی کردیم. سالن زیبایی بیوتیلند یکی از بهترین سالن کوتاهی مو در کرج می باشد که کوتاهی تخصصی مو در کرج را انجام می دهد. این سالن زیبایی خدمات بسیاری دارند که کوتاهی تخصصی مو در کرج یکی از آن ها می باشد. همچنین، این مجموعه انواع کوتاهی مو دخترانه در کرج را انجام می دهند. اگر برای کوتاهی مو در عظیمیه به دنبال سالن زیبایی هستید، یکی از بهترین گزینه ها سالن بیوتیلند می باشد. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.