فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه

کاشت مژه و اکستنشن مژه از کار های زیبایی هستند که در سالن های زیبایی انجام می شود. کاشت مژه و اکستنشن مژه از خدمات زیبایی هستند که در بین بانوان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. نحوه انجام کاشت مژه با اکستنشن مژه متفاوت است. کاشت مژه و اکستنشن مژه از مزایایی برخوردار هستند. در ادامه این مطلب، به بررسی کاشت مژه و اکستنشن مژه می پردازیم. همچنین، فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه را از جهات مختلف بررسی می کنیم. در انتهای مطلب، شما را با سالن زیبایی با تجربه ای برای انجام اکستنشن مژه در کرج آشنا می کنیم.

نمونه کار اکستنشن مژه

فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه در چه می باشد؟

از بدیهی ترین فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه طبیعی تر بودن اکستنشن است.  ریزش مژه طبیعی در اکستنشن مژه به شرطی که اصولی کار شود تقریبا 0 است. یعنی به مژه های شما هیچ آسیبی نمیرسد. چراکه مژه ها به صورت تار به تار روس مژه شما قرار میگیرند. اما در کاشت مژه به این دلیل که چند مژه جدا شده از ریسه، روی چند مژه شما قرار میگیرد؛ گاها مژه ها تحمل سنگینی را ندارند و مژه های طبیعی نیز به همراه مژه های ریسه ای خواهند ریخت.

نمونه کار کاشت مژه

نمونه کار کاشت مژه

نمونه کار اکستنشن مژه در همان سبک

نمونه کار اکستنشن مژه در همان سبک

از طرفی به این دلیل که در اکستنشن، مژه ها با فاصله از ریشه مژه نصب میشوند، ایجاد حساسیت نیز به طور قطعی کم میشود.

همانطور که پیشتر توضیح دادیم و اسم این دو روش متفاوت است فرایند انجام کاشت مژه و اکستنشن مژه هم فرق دارد.یک فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه در مواظبت از این دو می باشد. از اکستنشن مژه نسبت به کاشت مژه بیشتر باید مواظبت کرد.دوام کاشت مژه بیشتر از اکستنشن مژه می باشد، که یکی دیگر از فرق کاشت مژه با اکستنشن مژه در همین مدت زمان دوام این دو می باشد.

در ادامه هر کدام از ویژگی های اکستنشن و کاشات مژه را با هم بررسی میکنیم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه توسط آرایشگر در سالن های زیبایی انجام می شود. در اکستنشن مژه، مژه های مصنوعی را با استفاده از چسب های مخصوص روی مژه های طبیعی فرد گذاشته می شوند. اکستنشن مژه سه جنس طبیعی، نیمه مصنوعی و مصنوعی دارد. با توجه به مدل اکستنشن از جنس مناسب مژه استفاده می شود. مژه های مخصوص اکستنشن در سایز های مختلفی در بازار موجود می باشند. سایز مژه ای که انتخاب می کنید، بهتر است مناسب با چشم و مژه های شما باشد.

انواع اکستنشن مژه

اکستنشن مژه مگاوالیوم چیست؟

افرادی که مژه های کم پشت دارند یا به مژه های پر حجم علاقه مند هستند، می توانند از این روش اکستنشن استفاده کنند. در اکستنشن مژه مگاوالیوم از پنج تا پانزده تار به ضخامت 0.3 تا 0.5 میلیمتر استفاده می کنند. اکستنشن مگاوالیوم در کرج توسط آرایشگر در سالن زیبایی انجام می شود.

اکستنشن مژه والیوم چیست؟

اگر به دنبال روشی برای افزایش تراکم و حجم مژه هایتان هستید، اکستنشن مژه والیوم نسبت به دیگر روش های اکستنشن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این روش اکستنشن نسبت به دیگر روش ها در این روش از اکستنشن بین هر دو تار مژه طبیعی بین دو تا پنج تار مژه مصنوعی گذاشته می شود. ضخامت مژه استفاده شده در اکستنشن والیوم 0.5 میلیمتر می باشد. اکستنشن مژه والیوم در کرج در یکی از سالن های زیبایی در کرج انجام می شود.

اکستنشن مژه کلاسیک چیست؟

این اکستنشن برای افرادی که به مژه های طبیعی علاقه مند هستند مناسب می باشد. در این روش برای حفظ طبیعی بودن مژه مابین دو تار مژه طبیعی یک مژه مصنوعی می گذارند. مژه مصنوعی استفاده شده در این روش دارای ضخامت 0.4 میلیمتری می باشد. مدت زمان انجام اکستنشن مژه در حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت به طول می انجامد. اکستنشن کلاسیک در کرج توسط آرایشگر در سالن زیبایی انجام می شود.

اکستنشن اسپایکی مژه چیست؟

اکستنشن اسپایکی مژه یکی دیگر از روش های اکستنشن مژه می باشد. این روش از اکستنشن مژه حالت طبیعی را به چشم های شما می بخشد. اکستنشن مژه اسپایکی با توجه به مدل چشم های شما انجام می شود.

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه یک روش زیبایی‌شناسی است که در آن مژه‌های مصنوعی یا طبیعی به مژه‌های طبیعی افراد اضافه می‌شود. این روش معمولاً با استفاده از مواد چسبنده و مژه‌های مصنوعی یا طبیعی انجام می‌شود. این فرآیند به افزایش حجم، طول و جذابیت مژه‌ها کمک می‌کند و برای افرادی که مژه‌های کم و نازک دارند یا به دنبال ظاهری جذابتر هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نتیجه گیری

در این مطلب، فرق کاشت مژه و اکستنشن مژه را بررسی کردیم. برای انجام انواع اکستنشن مژه در کرج می توانید به سالن زیبایی بیوتیلند مراجعه کنید. خدماتی مانند مژه اسپایکی نچرال، مژه گربه ای و روباهی و خدمات دیگر در این سالن زیبایی ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت اکستنشن مژه در کرج می توانید از سایت بیوتیلند دیدن کنید. همچنین، می توانید با شماره تلفن 026-35707301 تماس بگیرید.